Maak deelnemers aan jouw workshops, trainingen en/of (online) programma’s VERSLAAFD aan leren én aan jou…

 

…met addictive blended learning journeys!

Ben jij ondernemer?

Bied jij nu workshops, training(strajecten) en/of (online) programma’s aan?

Herken jij één of meerdere zaken uit onderstaand patroon?

JE LEURT:

Voorafgaand aan iedere begeleiding is het elke keer weer een uitdaging om:

  • deelnemers mee te laten doen (dus ook om ze de koop te laten doen);
  • ze enthousiast en leergierig aan de start te laten verschijnen en/of
  • ze praktisch of technisch aan de gang te krijgen.
7

JE SLEURT:

Gedurende iedere begeleiding is het steeds weer héél hard werken om:

  • deelnemers live of online “bij de les” te houden;
  • ze continue actief en betrokken te houden en/of
  • te voorkomen dat zij tot stilstand komen en afhaken.
7

JE TREURT:

Tegen het einde van iedere begeleiding, voel je teleurstelling omdat:

  • er een groot gat zit tussen wat jij deelnemers leert en wat zij daarmee doen;
  • je je ergert aan deelnemers die niet volharden in hun (eigen) goede voornemens.
  • je de resultaten in de praktijk gewoon vaak flink vindt tegenvallen.
7

EN JE HERHAALT:

Je zit in een vicieuze cirkel, waarin deelnemers:

  • hun matige resultaten koppelen aan jou en jouw begeleiding
  • geen mensen naar jou doorverwijzen en
  • zelf ook niet gelijk staan te springen om in te gaan op jouw vervolgaanbod.
  • Gevolg: Je begint iedere keer weer van voren af aan.
=

JE LEURT:

Voorafgaand aan iedere begeleiding is het elke keer weer een uitdaging om:

  • deelnemers mee te laten doen (dus ook om ze de koop te laten doen);
  • ze enthousiast en leergierig aan de start te laten verschijnen en/of
  • ze praktisch of technisch aan de gang te krijgen.
=

JE SLEURT:

Gedurende iedere begeleiding is het steeds weer héél hard werken om:

  • deelnemers live of online “bij de les” te houden;
  • ze continue actief en betrokken te houden en/of
  • te voorkomen dat zij tot stilstand komen en afhaken.
=

JE TREURT:

Tegen het einde van iedere begeleiding, voel je teleurstelling omdat:

  • er een groot gat zit tussen wat jij deelnemers leert en wat zij daarmee doen;
  • je je ergert aan deelnemers die niet volharden in hun (eigen) goede voornemens.
  • je de resultaten in de praktijk gewoon vaak flink vindt tegenvallen.
@

EN JE HERHAALT:

Je zit in een vicieuze cirkel, waarin deelnemers:

  • hun matige resultaten koppelen aan jou en jouw begeleiding
  • geen mensen naar jou doorverwijzen en
  • zelf ook niet gelijk staan te springen om in te gaan op jouw vervolgaanbod.
  • Gevolg: Je begint iedere keer weer van voren af aan.

Frustrerend, vermoeiend, teleurstellend én uitputtend!

Ook écht niet een patroon dat je nog jarenlang op deze manier volhoudt…

Hoe gaaf zou het daarom zijn, wanneer het jou zou lukken om deelnemers die nu:

VOOR JOUW BEGELEIDING:

geen zin hebben om te kopen of om aan de slag te gaan

vanaf de start enthousiast en leergierig aan boord te krijgen!

 

7

TIJDENS JOUW BEGELEIDING:

live of online (dreigen) af (te) haken

continue actief & aangehaakt te houden!

 

 

7

IN DE LEEF- OF WERKPRAKTIJK VAN DE DEELNEMERS:

in de waan van de dag terugvallen in oud gedrag

vol te laten houden, zodat ze levenséchte successen boeken!

7

NA AFLOOP VAN JOUW BEGELEIDING:

nu (nog) niet ingaan op jouw vervolgaanbod

over jou te laten jubelen en terug te laten komen voor méér!

A

VOOR JOUW BEGELEIDING:

geen zin hebben om te kopen of om aan de slag te gaan

vanaf de start enthousiast en leergierig aan boord te krijgen!

 

A

TIJDENS JOUW BEGELEIDING:

live of online (dreigen) af (te) haken

continue actief & aangehaakt te houden!

 

 

A

IN DE LEEF- OF WERKPRAKTIJK VAN DE DEELNEMERS:

in de waan van de dag terugvallen in oud gedrag

vol te laten houden, zodat ze levenséchte successen boeken!

A

NA AFLOOP VAN JOUW BEGELEIDING:

nu (nog) niet ingaan op jouw vervolgaanbod

over jou te laten jubelen en terug te laten komen voor méér!

Wanneer jij leert hoe jij jouw workshop, (blended) training of (online) programma ombouwt tot addictive blended learning journeys, dan kan jij  jouw deelnemers vanaf dat moment voor altijd:

VERLEIDEN:

  • zodat zij wél van start WILLEN en DURVEN gaan
  • dwars door alle weerstanden op leren én op kopen heen
  • waardoor je ze direct vanaf de start enthousiast en leergierig aan boord hebt
7

VOEDEN:

  • op wat ze moeten WETEN en KUNNEN
  • op zo’n manier dat die kennis en vaardigheden direct een praktische toepassing krijgen én dat het leuk en interessant blijft en
  • waardoor je ze continue actief en betrokken houdt
7

VERSLINGERD KRIJGEN:

  • aan DOEN en VOLHOUDEN zelfs door de sleur en eventuele verveling heen
  • voorbij het punt waarop deelnemers “normaal gesproken” terugvallen in oud gedrag
  • waardoor je ze tot werkelijke gedragsverandering – en dus tot de vooraf beloofde resultaten – brengt
7

VERSLAAFD MAKEN:

  • aan VERDER GROEIEN en DOORGEVEN
  • omdat zij door deze reis de smaak van continue leren en veranderen te pakken krijgen en
  • zij als gevolg van het succes dat zij met jou boeken, verslaafd raken aan jou én aan iedere volgende reis die jij ze aanbiedt!

VERLEIDEN:

  • zodat zij wél van start WILLEN en DURVEN gaan
  • dwars door alle weerstanden op leren én op kopen heen
  • waardoor je ze direct vanaf de start enthousiast en leergierig aan boord hebt

 

 

VOEDEN:

  • op wat ze moeten WETEN en KUNNEN
  • op zo’n manier dat die kennis en vaardigheden direct een praktische toepassing krijgen én dat het leuk en interessant blijft en
  • waardoor je ze continue actief en betrokken houdt

VERSLINGERD KRIJGEN:

  • aan DOEN en VOLHOUDEN zelfs door de sleur en eventuele verveling heen
  • voorbij het punt waarop deelnemers “normaal gesproken” terugvallen in oud gedrag
  • waardoor je ze tot werkelijke gedragsverandering – en dus tot de vooraf beloofde resultaten – brengt

VERSLAAFD MAKEN:

  • aan VERDER GROEIEN en DOORGEVEN
  • omdat zij door deze reis de smaak van continue leren en veranderen te pakken krijgen en
  • zij als gevolg van het succes dat zij met jou boeken, verslaafd raken aan jou én aan iedere volgende reis die jij ze aanbiedt!

Een addictive blended learning journey is:

EEN LEERREIS:

gevormd door een aaneenschakeling van verschillende (blended) interventies

die naast extreem resultaatgericht

óók ontzettend aantrekkelijk is om aan mee te doen

waardoor geen deelnemer overweegt “thuis” te blijven

7

EEN AVONTUUR:

doorspekt met passende werkvormen, oefeningen, (verwerkings-) opdrachten, spellen en wedstrijden

die niet alleen leerzaam en doelgericht zijn

maar die deelnemers ook prikkelen om continue actief en betrokken te blijven

waardoor geen mens tussentijds wil uitchecken

7

EEN BELEVING:

vol met interessante uitdagingen, (transfer-) opdrachten, challenges en experimenten

waar deelnemers niet alleen inhoudelijk worden ingezogen

maar die er ook qua vorm voor zorgen dat ze steeds weer worden “(terug)gelokt” naar die inhoud

waardoor geen deelnemer meer wil ontsnappen tot ver na het einde!

7

EEN ERVARING:

die deelnemers nooit meer vergeten

waar deelnemers nog lang over napraten

waarna deelnemers nooit meer anders willen leren en veranderen

waardoor ze dus terug blijven komen bij JOU!

 

EEN LEERREIS:

gevormd door een aaneenschakeling van verschillende (blended) interventies

die naast extreem resultaatgericht

óók ontzettend aantrekkelijk is om aan mee te doen

waardoor geen deelnemer overweegt “thuis” te blijven

 

EEN AVONTUUR:

doorspekt met passende werkvormen, oefeningen, (verwerkings-) opdrachten, spellen en wedstrijden

die niet alleen leerzaam en doelgericht zijn

maar die deelnemers ook prikkelen om continue actief en betrokken te blijven

waardoor geen mens tussentijds wil uitchecken

 

EEN BELEVING:

vol met interessante uitdagingen, (transfer-) opdrachten, challenges en experimenten

waar deelnemers niet alleen inhoudelijk worden ingezogen

maar die er ook qua vorm voor zorgen dat ze steeds weer worden “(terug)gelokt” naar die inhoud

waardoor geen deelnemer meer wil ontsnappen tot ver na het einde!

EEN ERVARING:

die deelnemers nooit meer vergeten

waar deelnemers nog lang over napraten

waarna deelnemers nooit meer anders willen leren en veranderen

waardoor ze dus terug blijven komen bij JOU!

 

Ik kwam Mirjam voor het eerst tegen tijdens haar sessie over leuke verkoopgesprekken op het evenement van Dutch Training Professionals. Toen ik haar daarna vroeg om mij  te helpen een blended leertraject op te zetten voor leerkrachten in Indonesië, nodigde Mirjam mij uit om samen ‘op reis’ te gaan om op die manier mijn traject rondom activerend lesgeven vorm te geven.

Wat dit traject met Mirjam/De Speelacademie voor mij speciaal maakt is:

  • Dat het speelse op allerlei manieren verwerkt is in de begeleiding, dit altijd een doel heeft
  • Het logische en praktische verloop van de stappen op reis. We hebben grondig uitgezocht waar de deelnemers staan en waar ze heen willen. Daarna zijn we in de huid van mijn doelgroep gekropen om uit te zoeken wat nodig is. We hebben leerdoelen op verschillende niveaus bepaald en toen zijn we gaan ontwerpen. Het heeft veel inzichten gegeven over mijn doelgroep om het voortraject zo grondig te onderzoeken.
  • Het feit dat de deelnemers, Indonesische leerkrachten in dit geval, actief en betrokken aan het leren zijn gedurende het hele blended trainingstraject en ik vind het supergaaf dat ik dit, grotendeels, voor elkaar krijg terwijl ik aan de andere kant van de wereld zit.
  • Ik kan deze manier van ontwerpen nu zelf toepassen op andere trajecten.
  • Het oneindige enthousiasme en de onuitputtelijke creativiteit van Mirjam!! Dan denk je dat je al heel creatief bezig bent en dan doet ze er nog even een schepje (of 2) bovenop.
  • Mirjam houdt van haar werk, weet heel goed waar ze het over heeft en staat altijd voor je klaar. She definitely practices what she preaches!

(Het enige minpuntje is dat ik het jammer vind dat het afgelopen is…..)

Gaby Schilders

Spikap! training & development

Wil jij meer weten over het verslaafd maken van jouw deelnemers?

Wil jij meer weten over het verslaafd maken van jouw deelnemers?

Addictive blended learning journeys bieden ontzettend veel voordelen ten opzichte van “traditionele” begeleidingen:

VAN KOPZORGEN…NAAR ZEKERHEID EN RUST!

Rondom het “scoren” van voldoende deelnemers en het “in de leerstand binnenkrijgen” van deelnemers, heb je nu waarschijnlijk best wel eens kopzorgen.

Met een journey haal je deelnemers door een experience waarmee de weerstand op leren en kopen als sneeuw voor de zon verdwijnt.

Weten dat je een groep vol super-gemotiveerde deelnemers zult hebben, die allemaal op tijd ‘on track’ zijn, maakt dat jij je zekerder en rustiger voelt.

7

VAN HARD WERKEN…NAAR MEER GEMAK EN PLEZIER!

Op dit moment vind je het waarschijnlijk erg hard werken om deelnemers tijdens de begeleiding “bij de les” te houden en tot de gewenste (gedragsveranderende) resultaten te brengen.

Een jouney is zó ingericht dat de deelnemers – bijna als vanzelf – hard aan de slag zijn van begin tot eind en jij wat meer achteruit kunt leunen.

Het idee dat de uitvoering voor jou wat relaxer wordt en de deelnemers juist een stapje harder gaan lopen, maakt dat je meer gemak en plezier ervaart!

7

VAN ONVREDE…NAAR TROTS EN VOLDOENING!

In jouw pogingen deelnemers na de begeleiding aan de gang te houden, ervaar je nu waarschijnlijk behoorlijk wat ontevredenheid (of een schuldgevoel over het feit dat je daarin eigenlijk méér zou moeten doen).

Met een journey begeleid je deelnemers gepland, gestructureerd en (als je wilt ook) geautomatiseerd door de rollercoaster die zij in de waan van de dag gaan tegenkomen.

De zekerheid dat jouw deelnemers superresultaten zullen boeken in hun echte werk- of leefsituatie en dat ook zullen volhouden dankzij jouw begeleiding, maakt jou trots en voldaan.

7

VAN HERHALENDE STRESS…NAAR TERUGKEREND SUCCES!

Vanaf het moment dat jij jouw deelnemers een addictive blended learning journey biedt, dan kan je die vermoeiende cyclus van leur – sleur – treur – repeat achter je laten!

Daarvoor in de plaats maak je onvergetelijke reizen en bereik je geweldige resultaten met je deelnemers , die zij (terecht!) koppelen aan jou en jouw verslavend goede leerreis.

Deelnemers zijn zo tevreden en enthousiast dat zij mensen naar je doorverwijzen en zelf niet kunnen wachten om in te gaan op jouw vervolgaanbod (of daar zelfs uit zichzelf naar vragen)!

P

VAN KOPZORGEN…NAAR ZEKERHEID EN RUST!

Rondom het “scoren” van voldoende deelnemers en het “in de leerstand binnenkrijgen” van deelnemers, heb je nu waarschijnlijk best wel eens kopzorgen.

Met een journey haal je deelnemers door een experience waarmee de weerstand op leren en kopen als sneeuw voor de zon verdwijnt.

Weten dat je een groep vol super-gemotiveerde deelnemers zult hebben, die allemaal op tijd ‘on track’ zijn, maakt dat jij je zekerder en rustiger voelt.

P

VAN HARD WERKEN…NAAR MEER GEMAK EN PLEZIER!

Op dit moment vind je het waarschijnlijk erg hard werken om deelnemers tijdens de begeleiding “bij de les” te houden en tot de gewenste (gedragsveranderende) resultaten te brengen.

Een jouney is zó ingericht dat de deelnemers – bijna als vanzelf – hard aan de slag zijn van begin tot eind en jij wat meer achteruit kunt leunen.

Het idee dat de uitvoering voor jou wat relaxer wordt en de deelnemers juist een stapje harder gaan lopen, maakt dat je meer gemak en plezier ervaart!

P

VAN ONVREDE…NAAR TROTS EN VOLDOENING!

In jouw pogingen deelnemers na de begeleiding aan de gang te houden, ervaar je nu waarschijnlijk behoorlijk wat ontevredenheid (of een schuldgevoel over het feit dat je daarin eigenlijk méér zou moeten doen).

Met een journey begeleid je deelnemers gepland, gestructureerd en (als je wilt ook) geautomatiseerd door de rollercoaster die zij in de waan van de dag gaan tegenkomen.

De zekerheid dat jouw deelnemers superresultaten zullen boeken in hun echte werk- of leefsituatie en dat ook zullen volhouden dankzij jouw begeleiding, maakt jou trots en voldaan.

P

VAN HERHALENDE STRESS…NAAR TERUGKEREND SUCCES!

Vanaf het moment dat jij jouw deelnemers een addictive blended learning journey biedt, dan kan je die vermoeiende cyclus van leur – sleur – treur – repeat achter je laten!

Daarvoor in de plaats maak je onvergetelijke reizen en bereik je geweldige resultaten met je deelnemers , die zij (terecht!) koppelen aan jou en jouw verslavend goede leerreis.

Deelnemers zijn zo tevreden en enthousiast dat zij mensen naar je doorverwijzen en zelf niet kunnen wachten om in te gaan op jouw vervolgaanbod (of daar zelfs uit zichzelf naar vragen)!

Dus...

ben jij het leuren, sleuren en treuren zat en wil je graag leren hoe jij deelnemers verslaafd maakt aan jou én aan de begeleidingen die jij ze biedt?

Dus...

ben jij het leuren, sleuren en treuren zat en wil je graag leren hoe jij deelnemers verslaafd maakt aan jou én aan de begeleidingen die jij ze biedt?

Contactgegevens:

 

 

Mirjam Broeke
Nicolaas Maesstraat 40
3601 DS Maarssen
T: 06 – 45 43 68 03
E: mirjam@verslaafdaanlerenenveranderen.nl

KvK: 55361420
BTW: NL85023421b01

Privacy- en Cookieverklaring

© Copyright 2018 – PUUR en Partners

Heb je vragen? Neem contact met ons op!

3 + 6 =



Ook de Speel-mail ontvangen?
Naam:
Email:
(meer info)